Kao prvu Mocartovu operu na svojoj sceni „Madlenijanum“ je izabrao operu Tako čine sve (Cosi fan tutte), koja je premijerno izvedena 26. aprila 2002. godine.
Angažovanjem dirigenta Rubena Silve iz Bolivije i reditelja Mikloša Sinetara iz Mađarske, ova produkcija je pokazala kolika je velika i neprolazna Mocartova umetnost, koja je naročito došla do izražaja u ovom poznom delu koja od pevača zahteva veliku muzičku veštinu, ali i razigranost na samoj sceni.
Angažovanjem primadone Bečke opere Olivere Miljaković da kao vokalni pedagog radi sa vrsnim operskim umetnicima, sa kojima su u alternaciji bile mlade snage operske scene, koji su svoj glasove brusili na Mocartovima arijama i ansamblima, „Madlenijanum“ je ovom produkcijom pokazao kako se priprema svetska operska predstava.
Ovu odu besmrtnom Mocartu nastavljaju baletom vanredne lepote Wolfgang Amadé , koji je „Madlenijanum“ premijerno izveo 31. maja 2005, a povodom 250. godišnjice od Mocartovog rođenja, angažujući koreografa iz Beča Renata Zanelu, kome je ovo bio prvi celovečernji komad za Balet Bečke državne opere, a koji je on adaptirao za scenu „Madlenijanuma“, uz originalne kostime iz Beča Žordi Roiga i posebno pravljenu scenografiju austrijskog slikara Kristijana Aterzea.
Dejan Kolarov u naslovnoj ulozi je napravio antologijsku ulogu, ali je važno pomenuti i Milana Rusa kao Salijerija, Mocartovog savremenika i protivnika. Na Uskrs je na programu poslastica za starije sugrađane, najizvođenija drama Ronalda Harvuda Kvartet, priča o neprolaznosti lepote operske umetnosti i slavljenju života u jednom staračkom domu, koju su maestralno odigrali doajeni našeg glumišta: Ružica Sokić, Đurđija Cvetić, Mrgud Radovanović i Ivan Bekjarev.
Ove predstave su pogodne i za mlade gledaoce, pa se preporučuje porodično gledanje Virtuelnog putovanja Madlenijanuma – najbolje produkcije iz bogate istorije „Madlenijanuma“, ili premijerno sredom, petkom i nedeljom od 19.30, ili u repriznim terminima od 18 časova.
Predstave se emituju preko Jutjub kanala i njihovo prikazivanje nije komercijalnog karaktera, jedini cilj je pružanje podrške građanima u uslovima vanredne situacije i mera koje se preduzimaju pod sloganom Ostani kod kuće. Prikazani snimci nemaju karakter javnog izvođenja predstave.